Quote:
För 6 papp får du ett par beggade Keilidh..
Lustigt, sålde faktiskt precis mina Keilidh.. Jag körde dem visserligen i passivt läge utan filter men tröttnade på dem.
Jag vet, jag "borde ha gått aktivt" eftersom Keilidh inte kommer till sin fulla rätt i passivt läge osv.. Men då skulle jag behövt byta ut diskanterna också (eftersom de var orginal) och sen hade jag säkert blivit sugen på att köpa ytterligare ett slutsteg och den allra fetaste sladdjäkeln och sen så är ju aktiva Ninka så mycket bättre än Keilidh och... Jag är rädd för att det hade blivit en never ending story. Ja, ni fattar nog.
Nej, dags för något nytt!
Jag får helt enkelt prova mig fram och se hur jag trivs med Carlsson-burkarna och om de passar med min nuvarande Linn-elektronik.
Och om det är som Stefan säger att:
Quote:
Om Stig Carlsson hade rätt så hade Ivor Tiefenbrun fel! Så vitt skilda var deras ideal och filosofier.
..så kan det ju bli riktigt spännande hur resultatet blir att mixa dessa två udda personligheter
Nu förväntar jag mig väl inga jättekonstiga resultat av denna "schizofrena blandning", men hursomhelst tycker jag att det ska bli roligt att prova något nytt.
Sen kan man alltid ändra sig och byta grejjor... och det gäller ju även Linn-elektroniken.
Men men.. jag ska som sagt prova först! Jag får återkomma och rapportera om huruvida jag blev nöjd eller inte -för det är väl vad det först och främst handlar om?