Takk for hyggelig tilbakemelding Clas.
Jo, det ville nok vært en fordel med en ceterhøyttaler. Jeg har hatt Trikan på test, og var ikke fornøyd med den. Hvis jeg supplerer med en center til dette oppsettet, blr det i tilfelle en singel Katan, som jeg liker mye bedre enn Trikan.
Men situasjonen er den at jeg nå bruker dette oppsettet nesten bare til musikk - ser film på oppsettet i Tv-stuen. Derimot hører jeg en del på multikanals SA-CD. Likevel holder jeg litt tilbake på dette med centerhøyttaler foreløpig. Hvis du gjør de riktige innstillingene io oppsett for prosessoren, fungerer det veldig bra uten centerhøyttaler. Og dessuten kan det tenkes at Ninkaene blir erstattet om ikke altfor lenge, og da vil det uansett være aktuelt med en helt annen center.
Jeg får et par Majik 140 på test, så får vi se

Selv om det nok skal godt gjøres at de passivt spiller like bra som aktive Ninka. Dette er jeg litt spent på.
På litt lang sikt har jeg fundert på Akurate 242, men er heller ikke fremmed for et annet fabriktat. Et par Quad Electrostater, eller et par
store Tannoyer kanskje
Jeg hadde egentlig tenkt at en Akurate CD skulle bli min neste signalkilde, men det var før Akurate DS forførte meg

. Jeg har Akurate CD på test nå også, men den må nok sendes tilbake i denne omgang. Kanskje blir det en kombinert Blu-ray SA-CD spiller som får plass som signalkilde sammen med Akurate DS?