Vänta nu 
För det första,Naim kör med traditionella trafonätdelar.....Linn switchade.Fungerar inte att sätta in Naim i Linnsystem eller tvärtom.
Undantag,som ex Lingo 1.....men då måste en elektronikkunnig plocka ut nätfiltret från Lingon.ClassA gör detta.Dom har också färdiga till försäljning.
Dessa 2 ex var klassiska demoknep för att påvisa Linnsystemets överlägsenhet,har själv gått på det.
Mer,om än en Naimprodukt är inspelad måste den stå på minst 3dgr för att börja prestera optimalt,har gått på detta också.
Ännu mer,en Naimprodukt MÅSTE jordas,stor skillnad mot ojordad,också gått på detta.
Ännu,ännu mer,har man mer än en produkt (pratar om Naim) i nätlisten så förbättrar man ljud/musikkvaliten genom att ha en stjärnjordad nätlist,har gått på detta med.Inte dyrt,finns från 1500:- till givetvis svindyrt.
Ytterliggare,systemet bör "tunas in" efter den nya produkt som tillsätts.....högtalarna speciellt.också gått på detta.
Ännu ytterligare,Naimslutstegen är konstruerade att använda högtalarkabeln som en del/helhet i konstruktionen,tänk motstånd/kapacistans.Sladden SKA vara minst 3,5m,bäst/optimalast 6m +- lite grann.Naim Naca5 heter högtsladden.
Ännu,ännu mer,kabeldragningen bakom produkterna är mkt viktigt på Naimprodukter,stora vinster att göra.Har gått på detta med.
Ni ser,det var mkt jag gick på innan jag blev mer kunnig/insatt

.
Har säkert glömt ta upp ngt men detta kom jag på snabbt i hastigheten.
Som med allt,man bör veta vad man gör för att få rätt utfall vid utvärderingar.