selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Fri May 02, 2025 22:22

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon Apr 18, 2016 19:06 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Säljer ett par K320A i fint skick. De började sitt liv som artikulat och är uppgraderade i omgångar, har fortfarande ett par år garanti kvar.

De har djupare bas en de flesta stativare, både på grund av stor lådvolym 20liter, jämfört med akurat212 och Kudorki på rundt 12liter. I tillegg är basen servostyrd på samma sätt som Linn Klimax345 och Akurate 226.

Har et litet sår i lakken på en övre kante mer mot baksidan av högtalaren(inget man ser på ett par meters avstånd), den är några mm, är bara själva lakken, ingen skada i träet, ska se om jag kan fiksa det. Generellt har de många lag klarlakk, det betyder att det inte borde vara några problem att putsa upp dem til helt nyskick!/bättre en nyskick! om man kan eller leverar dem til nån som kan(möbelsnickare/duktig billakerare/bilrekondare) jag hade nog kunnat göra det själv men det tar en stund och jag har vart sjuk en god stund och min energi går ut på att hantera jobb så godt som möjligt, försöka umgås lite med barn och fru och lyssna på musik/film.

Det är motsättningar här hemma om de ska säljas, men blir det mera Linn högtalare senare så blir det nog K350exakt. Just nu provar jag nåt som är ändå större en K350

Dessa finnes i Oslo, kan eventuellt levera en bit undan mot förbetalning. Jag skall ha nytt pass innan mitten av Juli, jag ska en tur til Sverige då så leverans kan ordnas i samband. Men vil ha en del i förskott i så fall.

Pristanke 82000 Norska kr.

Last edited by Comstedt on Sat Apr 23, 2016 15:39, edited 1 time in total.

PostPosted: Mon Apr 18, 2016 19:46 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Comstedt wrote:
Just nu provar jag nåt som är ändå större en K350
Spännande, berätta om dina intryck!

Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00