selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Thu May 23, 2024 05:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 124 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 59 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 12:11 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem
User avatar

Joined: Fri Jun 11, 2004 09:04
Posts: 6792
daggen wrote:
Haakan: vem är snubben på din avatar egentligen? :?:

att 5140 släpper lös mer än ninka håller jag med om men man ska veta att det blir till att tumma på andra kvaliteter då. jag föredrar ninka före 5140 men jag tycker att espek krossar ninka ur alla avseenden så det är nog bättre att lägga 4-5k mer på att få ett par espek om man ändå ska satsa.
Eller katan+Sizmik... så får du lite tryck med.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 12:24 
Insyltad Medlem
Insyltad Medlem

Joined: Mon Oct 18, 2004 01:38
Posts: 245
Location: Norrbotten
kanske funkar för vissa, men jag gillar inte kombinationen sub + stativ.
man kan ju få allt man får med katan + sizmik i espek plus att det kommer i en mycket snyggare förpackning enligt mig. av det jag har hört på den kombon så spelar dessutom espek mycket snyggare och mer välbalanserat än katan + sizmik. tycker dessutom att det är för lite punch och drag i sizmikens 10" jämfört med vad jag får med mina aktiva 8or.
Och ja, jag har testat under lika förhållanden.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 12:28 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem
User avatar

Joined: Fri Jun 11, 2004 09:04
Posts: 6792
daggen wrote:
kanske funkar för vissa, men jag gillar inte kombinationen sub + stativ.
man kan ju få allt man får med katan + sizmik i espek plus att det kommer i en mycket snyggare förpackning enligt mig. av det jag har hört på den kombon så spelar dessutom espek mycket snyggare och mer välbalanserat än katan + sizmik. tycker dessutom att det är för lite punch och drag i sizmikens 10" jämfört med vad jag får med mina aktiva 8or.
Och ja, jag har testat under lika förhållanden.
Du jämför aktiva Espek med passiva Katan/sizmik...
Men om du har passiva espek då?
Antar att det är en STOOR skillnad passivt/aktivt på espek :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 12:43 
Jag har bara jämfört aktiva Espek mot aktiva Katan med Sizmik, vet inte hur jämförelsen skulle sluta i passivt läge.

/ MC


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 17:47 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
daniel.n wrote:
Hä'ju Hulken, va? Lou Ferrigno.
nä det e ju jag? lr är det? hehe nä för fan det e lou så där ful e ja inte...nästan lika grov dock :P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 17:52 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem
User avatar

Joined: Fri Jun 11, 2004 09:04
Posts: 6792
Haakan wrote:
daniel.n wrote:
Hä'ju Hulken, va? Lou Ferrigno.
nä det e ju jag? lr är det? hehe nä för fan det e lou så där ful e ja inte...nästan lika grov dock :P
Blir du grön när du blir arg med eller :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 17:56 
sportbilsentusiasten wrote:
Haakan wrote:
daniel.n wrote:
Hä'ju Hulken, va? Lou Ferrigno.
nä det e ju jag? lr är det? hehe nä för fan det e lou så där ful e ja inte...nästan lika grov dock :P
Blir du grön när du blir arg med eller :wink:


:mrgreen:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 14, 2004 18:48 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
Mortifikator Crenshaw wrote:
sportbilsentusiasten wrote:
Haakan wrote:
nä det e ju jag? lr är det? hehe nä för fan det e lou så där ful e ja inte...nästan lika grov dock :P
Blir du grön när du blir arg med eller :wink:


:mrgreen:
ahhahaha mm vi kör med ett uttrycka ja å träningspolaren...."satan va grön du va idag" dvs om man va "stark" :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 15, 2004 00:33 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
i söndags dök dessa upp små rackare upp iaf....känns fruktansvärt välgjorda...platta i aluminium samt respektingivande vikt :D



Image

Image[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 15, 2004 09:27 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Dec 04, 2003 11:45
Posts: 1956
Location: Norra Sverige
Haakan wrote:
Mortifikator Crenshaw wrote:
sportbilsentusiasten wrote:
Blir du grön när du blir arg med eller :wink:


:mrgreen:
ahhahaha mm vi kör med ett uttrycka ja å träningspolaren...."satan va grön du va idag" dvs om man va "stark" :wink:
Kul med andra seriösa gymråttor på forumet, kan inte skryta med att vara lika grov som hulken iofs inte mitt mål heller. Har alldeles för dåliga gener för det. Men jag kör hårt och älskar att träna synd bara att stereon är så skitdålig på gymmet, man kanske skulle donera sin Genki om jag byter till en Ikemi :lol: Man får åtminstone välja musik själv och det är ett stort plus


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 14:50 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
don Tomaso wrote:
Haakan wrote:
Mortifikator Crenshaw wrote:


:mrgreen:
ahhahaha mm vi kör med ett uttrycka ja å träningspolaren...."satan va grön du va idag" dvs om man va "stark" :wink:
Kul med andra seriösa gymråttor på forumet, kan inte skryta med att vara lika grov som hulken iofs inte mitt mål heller. Har alldeles för dåliga gener för det. Men jag kör hårt och älskar att träna synd bara att stereon är så skitdålig på gymmet, man kanske skulle donera sin Genki om jag byter till en Ikemi :lol: Man får åtminstone välja musik själv och det är ett stort plus
ett tips don tomaso...kör alltid med bärbar-musik på gymmet....blir så mycket roligare


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 22:03 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Dec 04, 2003 11:45
Posts: 1956
Location: Norra Sverige
Jo det är ett bra tips fast lite asocialt när man kör med träningspolaren :wink: Ofta är det så lite folk, så jag brukar ha med några CDs och då är det bara att lira


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 22:35 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
don Tomaso wrote:
Jo det är ett bra tips fast lite asocialt när man kör med träningspolaren :wink: Ofta är det så lite folk, så jag brukar ha med några CDs och då är det bara att lira
hehe jag å min träningspolare snackar inte när vi tränar :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 20, 2004 12:54 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Dec 04, 2003 11:45
Posts: 1956
Location: Norra Sverige
Haakan wrote:
don Tomaso wrote:
Jo det är ett bra tips fast lite asocialt när man kör med träningspolaren :wink: Ofta är det så lite folk, så jag brukar ha med några CDs och då är det bara att lira
hehe jag å min träningspolare snackar inte när vi tränar :wink:
Nej det är ju helt rätt, vi snackar egentligen inte heller förutom lite mellan seten iaf när/om man fått tilbaka andan. men allmännt snack sköter man efter träningen helt rätt :D

Elementen såg inte fel ut

Angående Katan och sub så tyckte min handlare att man skulle satsa på Sizmik 12 om man hade möjlighet istf 10 eftersom 12:an var snabbare


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 20, 2004 17:53 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
don Tomaso wrote:
Haakan wrote:
don Tomaso wrote:
Jo det är ett bra tips fast lite asocialt när man kör med träningspolaren :wink: Ofta är det så lite folk, så jag brukar ha med några CDs och då är det bara att lira
hehe jag å min träningspolare snackar inte när vi tränar :wink:
Nej det är ju helt rätt, vi snackar egentligen inte heller förutom lite mellan seten iaf när/om man fått tilbaka andan. men allmännt snack sköter man efter träningen helt rätt :D

Elementen såg inte fel ut

Angående Katan och sub så tyckte min handlare att man skulle satsa på Sizmik 12 om man hade möjlighet istf 10 eftersom 12:an var snabbare
mycket möjligt...storleken har ingen betydelse (iaf inte när det gäller högtalare :lol: ) men för mig passar varken katan lr ninka...inte passivt iaf...sen e det för dyrt med aktivt tyvärr :/


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 124 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 59 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited