selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Wed Apr 30, 2025 20:54

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 20:16 
Erfaren Medlem
Erfaren Medlem

[/quote]
Haha...är det något som efterfrågas? ;)

Modereringen är förhållandevis löst hållen, historiskt sett har det inte brukat behövas mer även om åsikterna stundtals gått isär lite om hur hårda tag som behövs. Vi läser anmälningar som görs av medlemmarna och gör bedömningar där, så om det är något någon stör sig på är det bara att rapportera.

...och där har jag gått OT själv. Får ta mig själv i nacken. :)[/quote]

:lol: Jag skojar förstås bara! Jag är 100% nöjd med modereringen. Har bara känt mig ute på tunn is ämnesmässigt en stund men planerar nu att återvända in mot land. Rapportera mig inte! Jag är bara lycklig för att det åter går att spela. Än så länge...

Linnsane

PostPosted: Tue Feb 22, 2011 20:20 
Erfaren Medlem
Erfaren Medlem

Lejonklou wrote:
Linnsane wrote:
Jag tror att det ligger något i det här med förväntningar. Något som jag tror påverkade vid just det tillfället som jag nämner ovan är själva stämningen.
Ett sånt rum vill jag ha!

Men höga förväntningar kan också stjälpa. Tänk dig de förväntningarna du bar på, och sedan kom musiken... framförd helt utan nerv och med ett jobbigt basmuller från en gömd subwoofer. Då hade du garanterat inte haft en sådan upplevelse som du nu fick.

Därför hävdar jag att det även krävs en kvalitetsnivå på återgivningen som är högre än du tidigare upplevt för att ge den där oförglömliga känslan av Wow! Om du återvände till den där ursprungliga anläggningen idag skulle du väl knappast bli chockad över hur bra det var, oavsett förväntningar.

P.S. GS108T är en bra switch!

Instämmer helt. Förväntningar kan hjälpa och stjälpa. Jag vill också ha det där rummet! Kul att höra att du också är positiv till switchen. Jag tycker att det låter klart bättre!

Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00