jajo wrote:
Bill50x wrote:
Men, hur lät det hos HF/Linn? Lika piss som 2004 på Sheraton eller OK?
Ditt ovanstående uttalande är ett ypperligt bevis på vilken dum fråga du precis ställde.
Jag var riktigt förtjust i hur musiken återgavs på Sheraton 2004. Smaken är som baken!
Jaja, Jajo

Visst kan man ha olika smak. men våra skilda åsikter kan också bero på att vi lyssnade vid skilda tillfällen och olika musik spelades.
Jag tycker inte min fråga var dum, möjligen lite ledande. För det lät verkligen dåligt då (när jag var där) och även andra har hållit med att det nog inte var så kul. Högtalarplaceringen (långt i sär) var märklig, val av musik ännu märkligare.Kopplade man dessutom ihop det med vad grejorna kostade så var ju resultatet bedrövligt. Det tyckte för övrigt mina kamrater också, och dom är varken hifi-nördar eller speciellt krävande.
Men det gläder mig att det lät bra denna gång eftersom jag vet att Linns prylar kan låta jättebra och det borde få vara fler som upptäcker detta faktum. Men lyssningen 2004 får mig att tänka på ett ordspråk... "Det är bättre att hålla tyst och låta folk misstänka att man är dum i huvudet än att börja tala och folk får saken bekräftad"
/ B