"På biblioteket naturligtvis" är tänkt som lite humor för att visa att jag inte tycker det är värt att betala för denna tidning.
Orsaken till detta i sin tur är att tidningen ibland inte uppfattas som opartisk därför att de inte vill förlora reklamintäkter.
Man kan inte lite på vad de skriver riktigt, oftast får prylar som kostar lika mycket ungfär samma bedömning osv.
Man kan diskutera detta väldigt mycket, jag har läst tidningen en del tidigare men jag skulle knappast köpa hifiprylar efter deras rekommendation.
Dessutom är deras bedömningsgrunder väldigt avvikande från Linnentusiastens.
För mig är i stort sett alltid två hifiprylar utvärderingsbara som bättre-sämre, detta synsätt existerar inte hos HIFI&musik.
Man kan förstås säga att om man inte vill betala för en tidning så skall man ej heller läsa den än mindre prata illa om den.
Detta tycker jag är en vettig policy, men jag kunde bara inte låta bli att ta upp deras 100kkr paket med en CD-spelare för 12kkr och högtalarkablar för 14kkr.
Detta stred så totalt mot filosofin på Linnforumet att jag var tvungen skriva om det...
Dessutom är all reklam bra reklam så indirekt har jag kanske till och med hjälpt dem att sälja några lösnummer