henriklh wrote:
Tja, alltså du har ju väldigt bra grejer rakt igenom. Och Akurate 4200 kostar väl 56000? Två såna blir 112' och sen tillkommer filter (-35 i inbyte för 2250). Alltså det är ju ingen liten utgift vi snackar om, du får en Klimax kontrol för mindre pengar. Man undrar ju om det verkligen var Akurate DS du skulle ha köpt om du nu tänkte hosta upp så här mycket nu. 
Har ingen tanke på att köpa nytt, då är det allt för mycket pengar 56 är överpris
I såna fall begade och med innbyte av mina steg så blir kostnaden inte alls så stor
om jag nu kör passivt 4200 annars drar det iväg, men det var inte det jag frågade från början
Så om jag ser det i pengar skulle det kosta ca 10k att få ett 4200 passivt med mina steg i inbyte eller samma till ett nytt 6100 aktivt med kort
Men som sportis skriver så är aktivt svårt att släppa när man redan sitter på en sån setup och gå till passivt trots bätttre steg
Det jag skrivit om Baktunga system är lite med glimten i ögat, tänk om Linn släpper en källa för 2 mille som skulle prestera dubbelt så bra som klimax Ds hur går det då för alla sorcefirst till varje pris förespråkare?
Om man för över sorce first tänket till bil värden skulle det bli en F1 motor i en T-ford (klimax DS + klockradio) eller Subaru Evo 7 (Akurate rakt igenom) vad skulle ni välja?
Jag vet vad klimax DS ger och håller med om att det är den största tunedem mässiga uppgraderingen man kan göra, men jag tycker även att hur ljudet återges har en väsentlig del i mitt lyssnande
Varför har Linn döpt sina grejer i i namn?, jag trodde att det var för att grejerna var i samma klass och skulle användas tillsammans?
och som jag skrev tidigare så gällde detta uppgraderingar på ca 10k inte 100k som fallet skulle bli med klimax ds
Sen finns det en sak till med slutegsbytet och det är att jag har fel färg på mina 2250