Nu finns ju biosteg hos Linn Jag har ej lyssnat på dem så därför alla frågor. Jag verkar ju få med allt (nästan) som jag söker hos 5103 .MEN är det bara för att den heter Linn som den är ok låter den så mycket sämre än en Rotel med fler..
Som Linn försäljaren

sa för ca 13 år sen,,,, Nä Linn kommer aldrig att göra en bio förstärkare för det går ej att få bio ljud att låta bra i ett så litet rum som vanliga människor har. Och att då är inte ljudet det primära, bilden förstör ju helhets bilden mm.. Hmm
Så det jag upplevde när hemma bion kom var att Linn "vägrade" att befatta sig med bio prylar för det var inget bra nä stereo skall det va. Där av slutade jag med Linn då..
Jag tyckte förut att Linn´s prylar va "lättlystnad" det va roigt att lysna, lät bra.
Men ett stort "fel" var i mina ögon att man var så rädd för tonkontroller. Men alla bor ju inte i likadana hus och alla rum är ej lika mm,
Vill ju varken köpa grisen i säcken eller säcken i grisen
Så det känns konstigt, kan förstå att 2-kanalarna är OK det tycket ju jag också, men bio prylarna som inte kunde fås att låta bra?
I bio steg kanske Rotel och andra inte är långt från Linn, dessa steg är ju uppbyggd på ett helt annat sätt än stereo försteg, Processor digital kretsar mm..
Därför undran om Ex Rotel kontra Linn bio steg
.