Tjena!
Jag är just hemkommen från musical evening på Ljudkompaniet här i Uppsala. Den stora grejen skulle bli att demonstrera majik lp12, men jag skulle säga att den stora bomben blev Sneaky DS
Det kördes ett klassisk tune-dem test mellan majik CD och sneaky DS, och den senare var som många hört bättre än majik CD. Andy, från Linn, sa att skillnaden inte var så stor men jag och flertalet andra tyckte att majik CD inte alls hängde med. Speciellt jobbigt var det för killen som körde Majik CD hemma...
Sneaky är en riktigt rolig produkt som jag kommer bli stor!
Jag passade även på att höra ifall det gick att koppla ett slutsteg till den, och på så sätt ha ett färdigt system, och det gick finfint

förutsatt att man har högtalarna dvs.
På någons begäran så kördes akurate DS mot sneaky DS, och där var det inget snack om saken vilken spelare som gick vinnande ur den striden

Det spelades nothing else matters på akurate DS, och det var bland det bästa jag nånsin hört!
Jag är inget större LP-fan, så kanske inte är rätt person att bedömma detta, men jag upplevde skillnaden mellan Majik CD och Sneaky DS som större än skillnaden mellan Rega P3 och Majik LP12. Sug på den

En polare som är LP-fanatiker håller med mig på den här fronten, så jag kanske inte är alldeles ute och cyklar