Har alltså två steg till salu men säljer endast ett. Spelar mej ingen roll vilket. Lk140 är ett mkt sent ex., kanske ett av de allra sista? Serie : 993xxx. Har original kartong till så det kan skickas på köparens bekostnad. Mkt fint skick. Pris 5000kr.
Kan skicka med ett par black interconnect.
Lk100 har jag (troligtvis?) inte orginalkartong kvar till. Har inte steget hos mej just nu så kan inte kolla serie#. Har för mej att det är ett hyfsat sent ex.
PM'a prisförslag om du är seriöst intresserad, så kollar jag givetvis upp nogrannare med Ev kartong och serie#.
Har även ett par vägg / stativ / bokhyllehögtalare till salu om intresse finns. Dessa är dock inte linn. Jag köpte dessa istället för Katan som jag även testade vid tillfället, + 4 fabrikat / modeller till! Skulle väl inte säga att mina är bättre än Katan, men de är definitivt inte sämre! De har varit mig mkt. kära, spelar fantastiskt bra. Iaf i mitt rum! Men som de flesta (förhoppningsvis) vet så spelar rum och placering stor roll vad det gäller högtalare. Prisidé 4000kr. PM'a vid intresse.
Allt ovanstående finns i stor GBG området.
|