Perka wrote:
Det här måste väl ändå vara Selleris motsvarighet till Såssarnas ordförandefejder
detta eviga lansdragande för Linns (??) tune dem eller. Sjukt roligt eller tragiskt? Åtminstone tröttttsamt även på ett dedikerat Linn forum. Se gärna tråden om Tundra där bäste herr Sport... (kudos i övrigt!!) börjar skriva om att det finns trots allt olika åsikter om musikalitet...Hmmm. Håll gärna på men löjets skimmer lyser över Linn-Sverige 
//Per
Om du uppfattat det som att jag anser det finnas olika åsikter om musikalitet, har jag antagligen uttryckt mig oklart. Tune Dem som metod ger alltid konsekvent resultat.
Dock kan ju, som jag o många andra tidigare skrivit, förutsättningarna vara olika vilket leder till olika resultat.
Vissa anläggningar kan ju dölja skillnaderna. Och angående Tundra kan uppvärmningstiden av steget påverkat utfallet. Det har dessutom Fredrik fixat efter återkopplingen från de som testat det.
Sedan tycker jag det är trist att du försöker raljera med "löjets skimmer" och "eviga lansdragande".
Är ju inte
de som behärskar Tune Dem som ständigt tar upp diskussionen om metoden!
Bill50x, bra att du vågar står för vad du skriver utan att gömma dig bakom andra NIC. MEN FÖR GUDS SKULL, starta inte fler försök till Tune Dem diskussioner!
Och även du ska sluta med raljerandet!! "TuneDem-talibanerna" vad är det för trams...
Det är ingen som stoppar huvudet i sanden eller förnekar att det är en diskussion finns om metoden. Nu skriver du som du tidigare gjort, dvs tvista till sanningen för att starta debatt -gör inte det.
Däremot är det flera som missuppfattat metoden.
Du kan kontakta mig via PM om du verkligen vill diskutera/lära dig metoden så slipper vi detta i forumet.
Jag ser tyvärr tendenser i dina senare inlägg att återigen "röra om i grytan" som du flertalet gånger tidigare sagt dig vilja göra.
Gör nu en nystart Bill och lämna det gamla bakom dig!
Vill du diskutera, fine! Du får tycka olika, fine! - men gör det med värdighet och respekt.