selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sat May 11, 2024 18:20

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Safari...
PostPosted: Mon May 31, 2010 00:38 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Mon Mar 20, 2006 04:41
Posts: 1208
Tänkte berätta om Lördagen men bassman hann före,om synskärpan efter ögonoperationen i morgon är någorlunda så ska jag skriva ett par rader. Superkväll med massor med musik,god mat och malt!

http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... highlight=

_________________
Tung Old School Linnist


Top
   
 Post subject: Re: Safari...
PostPosted: Mon May 31, 2010 22:55 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Mon Mar 20, 2006 04:41
Posts: 1208
Skulle så gärna skriva långt och kärnfullt men dagens operation+stesolid i överflöd gör finmotoriken på pekskärmen obefintlig. "every must get stoned"typ...

Stort tack inledningsvis till alla inblandade!

Med ett öga inkopplat kanske ni har överseende med stödord:

Hos Benke har nog sällan Keilidh spelat bättre,vore ytterst intressant att ställa mitt aktivt delade par här=läs Benke,du får låna mina Keilidh,filter och slutsteg..
God malt och tilltugg som skulle göra själva öronvaxhövdingen Oddbratt rörd,mögelost,flera olivsorter,kex!
Tusentals smaskiga fonogram,slutligen ytterst sympatisk Burke!

Bassmans pip(a) stod i vanlig ordning startklar vilket undertecknad genast avnjöt till fullo! Här tundemades det lite och Tonka och Ivor stångade lite lätt religionerna "lyssna på ljud VS musik" mot varandra. Därefter fredspipa och koncensius rådde..

Nu styrde kosan mot Linkan. Fan vad han är lätt att tycka om! här bjöds på dryck samt bla Ola Magnell..

Slutligen Klass A mannen där vi till sist rundade av. Robbans eminenta kokkonst kommer att hämma mig att bjuda till Ivor-afton innan kurs i matlagning fullföljts..
Tonkas fritidshus påminner om ett av Ceicescus palats,jo jag har sett sådana IRL då storebror testade lyckan i resebranchen i öst...

Lyssningsrummet hade typ 2,70-80 i takhöjd,heltäckningsmatta,hade ett mått på åtminstone 35-40m2 dedikerat hi-fi..

Dynaudio burkar,klass A rör stärkare sådär tio rör per kanal..

Spelade åt German Physics hållet med allt vad det innebär. Framför allt gillade jag den tajta men samtidigt transparanta basen(hur fan menar jag nu) något som kommer med stor dyr hifi. I övrigt var det i mitt tycke sällskapet,maten,malten och MUSIKEN som var det centrala!

Ballt att keilidh kan rocka så där,att Pi-P fortfarande håller när man kommer hem (samma var det iofs när german physics DDD demades och man kom hem till isobariks igen)

Benke och jag måste absolut knarka ner oss i linnträsket,här funkar verkligen Linn,klart likartat rum som prometves...

Dags för ny dos droger,ögat känns som knullat med stämjärn!
10-4
/En drogad Ivor..

_________________
Tung Old School Linnist


Top
   
 Post subject: Re: Safari...
PostPosted: Thu Jun 10, 2010 08:04 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Mon Mar 20, 2006 04:41
Posts: 1208
Hej bästa Linnvänner!

Besöker mitt QTH för en gångs skull och är därmed med dator. Passar på att fylla på med lite bilder från vår trevliga träff förra Lördagen. Det smids täljs och funderas på en ytterligare happening som antingen skulle borda gå av stapeln före allt folk försvinner ut i fritidshus,båtar och allt möjligt annat som man kan fylla sin redan begränsade tid med eller så vänta tills det börjar bli höst med mörka kvällar och sprakande brasor samt eventuellt värmande malt.

Ett förslag var att köra denna helg men efter önskemål från redan nu både svåger,Lippoman och Bassman så får vi skjuta på detta till en för alla parter mer tillfredsställande tidpunkt..

Image

Image

Image

Image


Image

Image

Image


Image

_________________
Tung Old School Linnist


Top
   
 Post subject: Re: Safari...
PostPosted: Thu Jun 10, 2010 17:54 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem
User avatar

Joined: Thu Jun 30, 2005 00:41
Posts: 571
Location: Malmö
Trevliga bilder och det var inte lite vinyl.Blir nästan avis trots att jag själv har silverskivor.

Som Macägare tänker jag på deras webläsare när du skriver Safari. Inget större problem men det visar bara hur olika preferenser man har.

Trevlig helg !!

_________________
Peter 18


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited