selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sat Apr 27, 2024 14:18

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: Sun Mar 28, 2010 12:44 
Erfaren Medlem
Erfaren Medlem

Joined: Thu Jan 28, 2010 11:25
Posts: 93
Har fått tre plattor på kort tid i samma förpackning som dina och dom har varit fina alla tre. Nog för att CD-wows förpackning är i klenaste laget men postens behandling av posten är inte att leka med den heller.


Top
   
PostPosted: Tue Mar 30, 2010 21:03 
Insyltad Medlem
Insyltad Medlem
User avatar

Joined: Mon Oct 25, 2004 11:32
Posts: 268
Fisherking wrote:
Har fått tre plattor på kort tid i samma förpackning som dina och dom har varit fina alla tre. Nog för att CD-wows förpackning är i klenaste laget men postens behandling av posten är inte att leka med den heller.
Skumt! Fick i dag två till skivor (från samma beställning som tidigare) men dessa var skickade från Hong Kong istället för Nya Zeeland med resultat att dessa var helt ok dvs inga skador. Det skilde lite på kartongerna de från Hong Kong hade skydd runt skivorna även inne i kartongen något som de från Nya Zeeland saknade. Från vilket land fick du dina skivor?

Returfrakten till England landade på nätta 237kr för "två" skivor (varav en dubbel LP).


Top
   
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 08:20 
Erfaren Medlem
Erfaren Medlem

Joined: Thu Jan 28, 2010 11:25
Posts: 93
El Mero Mero wrote:
Fisherking wrote:
Har fått tre plattor på kort tid i samma förpackning som dina och dom har varit fina alla tre. Nog för att CD-wows förpackning är i klenaste laget men postens behandling av posten är inte att leka med den heller.
Skumt! Fick i dag två till skivor (från samma beställning som tidigare) men dessa var skickade från Hong Kong istället för Nya Zeeland med resultat att dessa var helt ok dvs inga skador. Det skilde lite på kartongerna de från Hong Kong hade skydd runt skivorna även inne i kartongen något som de från Nya Zeeland saknade. Från vilket land fick du dina skivor?

Returfrakten till England landade på nätta 237kr för "två" skivor (varav en dubbel LP).
Har fått två från NZ och en från Schweiz


Top
   
PostPosted: Mon Apr 05, 2010 11:56 
Erfaren Medlem
Erfaren Medlem

Joined: Thu Jan 28, 2010 11:25
Posts: 93
Fick en från HK förra veckan som var av den lite bättre förpackningen.

Image

Image

Min Tori Amos platta jag fick för ett tag sedan (Schweiz) var också av denna typ. Börjar fundera över om den verkligen var från Schweiz och inte från HK. Har inte förpackningen kvar. Nåväl. Det som skiljer är att båda dessa skivor inte fanns i lager medans de som kom i den sladdriga kartongen fanns i lager så man kanske skall beställa skivor som inte finns i lager om man vill ha den "bra" kartongen.


Top
   
 Post subject: Re: CDWOW och vinyl?
PostPosted: Fri Apr 16, 2010 13:48 
Insyltad Medlem
Insyltad Medlem
User avatar

Joined: Mon Oct 25, 2004 11:32
Posts: 268
Cdwow skötte min retur helt exemplariskt och jag fick vouchers för de tre (av sju beställda) skivor inklusive frakt som jag returnerade på grund av skador eller i två fall skadade/felaktiga pressningar.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited