Vi är ju ett gäng användare här på forumet som skriver en hel del och det är ju en tydlig koncentration av forumsfolk till framförallt Luleå men även Umeå.
I Umeå har ju Fredde bil eller så får jag fixa en på något sätt (mina föräldrar bor inte sååå långt bort och kan säkert ställa upp med bil i ett så fint syfte), och i Luleå måste ni ju ha 1-2 bilar att få tag i. Mitt studentrum är lite för litet för att husera någon större mängd med folk men min bättre hälft bor i en 2:a med hyfsat vardagsrum (16-18m2) som är tänkbart att kunna husera i, dock är det bara möjligt efter nyår (samband med att jag bott på internet och att hon varit utomlands i höst kanske..

). Alternativt kanske vi kan husera hos Fredrik om han vill deltaga. Hur ser rumsmöjligheterna ut i Luleå? Med bil så tar man sig ju mellan städerna ganska snabbt, antingen en heldag eller så eftermiddag/kväll också får vi klämma ihop lite folk någonstans för att kanske kunna förtära något trevligt drickbart på kvällskvisten för att avrunda på söndagen. Antingen får vi sprida ut oss lite hos lite forumsfolk eller så hittar vi något billigt hotell/vandrarhem, båda möjligheterna fungerar ju.
Alternativet är ju att boka någon form av lokal men då akustiken ofta är av bedrövlig karaktär i sådana lokaler tror jag inte det är att föredra före någons vardagsrum.
Uppsalabon är ju student så han tar sig ju lätt upp med flyg, t&r kostar ju under runt 800 kr så det är ju inte en orimlig kostnad.
Vad säger ni, när var och hur? Intresse verkar ju finnas av tidigare tråd i samma ämne att döma. Fram med förslag nu!