selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sun Apr 28, 2024 21:55

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Sat Sep 20, 2008 17:26 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Sun Aug 24, 2008 23:45
Posts: 845
Location: Oslo
Funderar på att sälja detta underbara slutsteg till förmån för andra lösningar. Slutsteget är i perfekt skick, inga repor, har köpt det som demo och har inte ens hunnit skicka in och registrera för 5års garanti.

Linnkartongen det kom i har jag samt manual så det kan skickas men köparen står för kostnad och jag tar inte på mig något ansvar för postens/bussgods osv hantering. Vill du få det skickat och känner någon i Luleå går det bra att dom kommer och lyssnar, tittar på det.

Har inte helt koll på vad det kan vara värt beggagnat men jag tänker inte skillja mig från det för under detta pris vilket jag personligen tycker är väldigt billigt. Och är satt för att få lös dessa pengar så fort som möjligt.
Pris 20.000:-

Finns stor risk jag ändrar mig om jag inte får sålt det snabbt och isf reserverar jag rätten att ändra annonsen.

Det går att provlyssna steget med sneaky och majik140 högtalare, vill du testa med annan källa, försteg får du gärna ta med det. Har en drös interconnect kablar.

Edit: 3st Lk140, 3st 5105,1st 5125, 5103 med Dts kan tas som inbyte som dellikvid om du har.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited