Stones wrote:
Heh, känner igen det där, blir som julafton när man var liten, sitter och pillar, lyssnar, har skoj...whoops är det redan morgon, fast dan efter brukar funka, man är ju rätt lycklig då så man går ju på högvarv och längtar hem...fast du kanske har semester i dag 
Jag är inte så praktisk av mig, satt med ritningen i över en timme utan att få något grepp om den. Sådant är verkligen intressant hur bilden i skallen måste överensstämma med ritningen och i sin tur bygget. För mig var det svårt för jag inte känner till begreppen som fjäderbricka. Men med lite research på nätet samt att jag gjorde några inledande misslyckade försök, så trillade poletten ned och jag lyckades montera ihop möblen. Jag köpte demo ex av harmonihyllan med "ful hyllplan". När jag hade monterat den skulle jag anfalla att flytta grejerna men min kropp hade ingen energi kvar så jag somnade med kläderna på i sängen. Vaknade rätt tidigt, rätt förvirrad.

Flyttade grejerna från gamla till nya, förutom lp12:an som inte får plats som sedan ska upp på väggen. Den är väldigt låg så jag undrar hur jag ska göra med Lingon som nu står på lägsta planet, men signalkablen orkar inte upp så långt. Hann bara lyssna lite på två plattor före jag var tvungen att åka till jobbet, Soundgarden och Lemarc. Men odelat positiv, men måste ju lyssna mer. Igår kånkade jag soffan till ett grovsoprum så det är lite för mycket luft i rummet men det kommer väl ngn soffa som ersättning.