fredde wrote:
Nej det kan vara så som du säger. Fast jag tycker att det andra materialet på skivan känns som utfyllnad, många av texterna är ju riktigt dåliga. Det är i allafall minst sagt en stor variation på låtarna.
Man kan se det så här, alla stora artister har en stor potential till förbättring. Det är där deras storhet ligger. "Återvändsgränder" har vi sett alldeles för många av... Det som skiljer oss åt är kanske hur mycket vi uppskattar de första staplande försöken. Efter att ha lyssnat rätt mycket på första CD´n, sett fröken Laleh live i Arvika, hört henne i måndags i P3 Live så måste jag säga att jag är mycket förtjust i hennes musik.
Första gången jag lyssnade på hennes cd tyckte jag den var väldigt spretig och jag trodde först att det var något mysko med filerna jag laddat hem. Att det var fel artist som dolde sig i filerna. Men när jag köpte plattan och det lät precis likadant förstod jag att det var rätt låtar jag fått hem

Men efter några lyssningar hänger det ihop bättre, tycker jag.
Men visst ser jag en stor potential till utveckling! Jag hoppas verkligen hon utvecklar alla sina sidor, men kanske lyckas smälta ihop dem lite bättre.
/ B