Tack Ayn! Jo jag är helnöjd med ljudet, rummet är lite litet (20kvm) men förhållandet mellan dimensionerna väldigt hifi-rätt (5.6x3.6x2.4 = 1:1.5:2.33). Ninkorna trivs faktiskt där dom står, även om det ser lite "in i hörnet" ut. Hålet till höger (öppningen) samt media-hyllornas (medvetna) placering hjälper förstås. Storleken blev otroligt hjälpt av att slippa en TV rent visuellt.
Estetiskt är jag också nöjd, det är mysigt där och helt i
min smak. Smågrejjer som kabelkanaler och fjärrkontrollerad belysning med dimmers från Clas Ohlson ger det där lilla extra för rätt få extra pengar. En Pronto Pro NG skulle vara ett lyft för den biten också faktiskt, att kunna krympa fjärrantalet som alltid ligger framme (dvd, receiver, linn, projje, belysning) till en enda, som dessutom ser COOL ut

, det vore trevligt.
Det enda jag egentligen inte gillar med rummet är möbleringsrelaterat, subben trivs inte riktigt där den står nu, men där den trivs ser det fördjävligt ut. Då jag bara använder den för film så fick dock prestandan ge vika. Det är fortfarande ett lyft mot att vara utan den. Sen bor jag ju inte ensam här heller, så helt fria tyglar har jag ju inte

. Klurar lite på Velodynes nya bashanteringslåda (elektroniken från DD-subbarna i egen lådda i princip), med den kanske jag skulle kunna få till det über-bra?

Inte alls dyr heller, 5-6kkr om förhandsinfon stämmer.