Jag ser det också som ett besserwisserinlägg där du försöker verka kunnig på tolvor.
Hade du varit intresserad hade du skrivit PM, men något sådant har jag inte fått.
Jag svarar för att andra kanske undrar:
Blocketannons uppdaterad med fler bilder.
Spelaren är från 2009 och jag är andra ägaren. Jag har med original invoice från Linn. Det som kom i paketet var plint, topplatta, lager, yttertallrik och lock. Jag har själv bytt från cirkus till Karousel.
Armen är den bästa Ekos 2 jag någonsin haft med ett serienummer som börjar på 72 så det är 1600 upp i serienummer där 1 blev 2.
Adikten fick jag med när jag köpte spelaren men jag har aldrig använt den. Jag monterade den nu för försäljning och den spelar utmärkt.
Har du kunskap att packa väl Lennart? Vilken översittarfråga då du inte skriver som spekulant. Givetvis kan jag packa och då originalkartongen finns kvar är det inga problem.
Givetvis tas motvikten av och om köparen vill kan armen tas av. Annars säkras den väl i hållaren.
Rem och tallrik tas såklart av och läggs på därför avsedd plats.
Innertallriken sätts upp på frigolit alternativt tas av och lagertappen förseglas liksom lagret. Om detta sker skickar jag med lite lagerolja.
Helst ser jag att den provspelas eller att jag tar med den då jag reser ofta i jobbet.
Har en intressent på Malta på likvärdig spelare och därav frågorna.
Jag frågar ifall andra undrar samma sak.
Tanken var att isf skicka den utan att packa om den därav frågan.
Men ser mer ut som att du skulle ta med den i bilen.
Bra då kan jag se den på Blocket
Pm ar om min kund är intresserad
Mvh Lennart LinnArts
Linn Lp 12 Crayon Grey Silk Player
NO LINN Reference Player
https://www.linnarts.se
lennart@linnarts.se