Detta är rippat rakt av från produkt-länken Fredrik postade ovan (antar genom Google Translate, ”snävare känsla” är ju inte svenska).
Du har ingen egen erfarenhet av den med andra ord?
Ja det var enklast så då jag har samma syn på det.
Dock inte allt om du nu har läst och är man hela tiden ute efter att "hänga" mig och alltid inne och petar i allt jag skriver och då undrar man ju varför ?
Har monterat några och detta är min uppfattning också. Vad har du för erfarenhet ?
Väldigt lågt wow and flutter.
Carl jag har erfarenhet och säljer dessa också i alla varianter och den enda i Sverige vad jag vet som testat och lyssnat på alla förekommande Psu på marknaden till Lp 12.
Välkommen
Dock inte allt om du nu har läst och är man hela tiden ute efter att "hänga" mig och alltid inne och petar i allt jag skriver och då undrar man ju varför ?
Jag kommenterade ditt inlägg, inget annat.
Vi är på forumet för att dela med oss av praktiska erfarenheter och ta del av andras dito. Då är det väl inte schysst att låtsas ha kunskap om en produkt genom att posta en direktöversatt text från tillverkarens hemsida?
Ja ofta på ett bittert sätt.
Carl jag låtsas inte och jag anser att man kan det om jag tycker det samma och jag delar gärna med mig av mina erfarenheter även om de alltid är ifrågasatta av flera här.
Det konstiga är att de är ifrågasatta trots att nästan ingen av forum medlemmarna inte har en aning. Har jag inte hört/sett/monterat dessa upgraderingar uttalar jag mig inte.
Dock är det väldigt få saker för tolvan som går mig förbi, dåliga som bra.
Nu var jag ju också schysst och lade till den erfarenhet jag har av dem utöver sidan och även de praktiska säkert också ifrågasatta.
Nu är det ju så också på detta forumet att man får inte som företag visa något som helst för Lp 12an utan att man får stämpeln "säljes annons" vilket är tråkigt och mkt bra info och delar/uppgraderingar går er förbi.
Ha en bra weekend
Linn old school -76
https://www.linnarts.se
lennart@linnarts.se