selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Fri Mar 29, 2024 00:54

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Thu Sep 07, 2017 12:49 
Insyltad Medlem
Insyltad Medlem

Joined: Mon Jan 26, 2009 03:51
Posts: 228
En fantastiskt fin Clic, model 410 med 37,5cm djup i Zebrano fanér. Det är något med proportionerna 410 modellen har som tilltalar mig så starkt. Den lanserades precis samtidigt som man annonserade att man på Clic skulle sluta med Zebrano fanér så denna möbel är närmast unik i sitt slag. Idag har clic slutat helt med fanér på sina möbler (de kostade också betydligt mer att köpa än de lackade). Jag valde Zebrano eftersom den är snygg och jag vet att den åldras fantastiskt bra.

Möbeln andas kvalitet rakt av och är i fantastiskt skick. Den har stått solskyddat och varit väl omhändertagen, den har varit med om en flytt men packades då i originalkartong, som fortfarande finns kvar för transport. Det är också pga flytten den får säljas tyvärr. Den har blivit överflödig i den nya bostaden.

Nypriset var en bit över 14.000kr men det var ändå en ynnest att få hem den. Alla tråkiga ljud och bild apparter och dess sladdar bara försvann med Clic möbeln. Dessutom nördig som jag är vet jag att ljud och bild apparaterna faktiskt presterar bättre i en Clic tack vare designen och kvalitén. Det går också att komplettera med andra fötter/ben/vägghängning, tygluckor, osv. eftersom serien är fullt aktuell.

Ursäkta bildkvalitén, jag är usel fotograf ändå. Läs mer om modellen på Clic hemsida och mejla gärna frågor. Kan beskådas på plats så klart. http://www.clic.dk/model/410-2/

Annonsen med bild på blocket: https://www.blocket.se/vi/75033381.htm

Pris: 6700kr


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited