selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Thu Apr 25, 2024 00:06

All times are UTC+02:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu Mar 11, 2004 21:10 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Mar 11, 2004 19:49
Posts: 924
Location: Umeå
Hejba. Har blitt tipsad några gånger om detta eminenta forum men har inte idats registrera mig förrän nu. Öppnar hårt med att annonsera ut den Karik III som mer än någon annan Linn-produkt i min anläggning gjort mig säker på att det är ok med Linn-skygg-lappar :D.

Jag fixade ihop en liten sida om den på http://www.silicon.nu/daniel/karik/ med bilder och mer information. Jag bor i Umeå och bjuder gärna på provlyssning. Skicket är perfekt, originalemballage finns kvar. Inköpt hos allas våran (ja oss västerbottensbor iaf) pastor Jonsson.

Förskottsbetalning = jag betalar frakt. Är det inom Umeås omnejd kan jag köra över den själv, cash-on-delivery. Vill helst inte ta mot postförskott eftersom jag föredrar bussgods framför posten och bussgods vill att man har ett postgironummer för att kunna leverera mot efterkrav.

Seså, unna dig ett välbygge som kommer få dig att sitta och skjutsa in och ut släden en hel kväll bara för att det är så fascinerande gediget! :D:D

/Daniel, killen med revisionshistoriasidan (som f.ö. numera finns på http://www.silicon.nu/linn/ istället för sin tidigare plats under daniel.silicon.nu - blev snål när det var dags att förnya domänen)

_________________
musikgalen sedan -91, hemmabionörd sedan -96, linntok sedan -99, prylbög sedan nyfödd
[Anläggningen|Linnrevisionshistoriasidan]


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 24, 2004 00:12 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Mar 11, 2004 19:49
Posts: 924
Location: Umeå
.. å det blev till en kille som vad jag förstod inte hade en enda Linn-pryl sen tidigare och som inte hade hört någon heller. Respekt. Får se ifall han blir biten och dyker upp här på forumet framöver :).

_________________
musikgalen sedan -91, hemmabionörd sedan -96, linntok sedan -99, prylbög sedan nyfödd
[Anläggningen|Linnrevisionshistoriasidan]


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited