selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Thu Mar 28, 2024 12:36

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
PostPosted: Mon Sep 03, 2012 09:26 
Site Admin
Site Admin

Joined: Tue Oct 14, 2003 23:14
Posts: 2784
Location: Uppsala
sportbilsentusiasten wrote:
per wrote:
Vi vill ändra så lite som möjligt i diskussioner. Men då användare registreras i syfte att enbart posta rent trams i trådar kan vi göra bedömningen att det är bäst att ta bort både användare och inlägg.
Jag kan förstå att det finns tillfällen då radera inlägg är enda alternativet men min fråga var avseende er policy - då den verkar vara att mer eller mindre alltid radera hela inlägg.

Har ni övervägt min alternativa policy? Dvs börja med att redigera bort ORD som är stötande. Och endast i undagtagsfall radera hela inlägg.
sportis,

se mitt inlägg angående vad du uppfattar som vår "policy". Medhåll på att vi ska hålla det ännu längre fram i huvudet när vi modererar framöver dock.


Top
   
PostPosted: Mon Sep 03, 2012 10:44 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem
User avatar

Joined: Fri Jun 11, 2004 09:04
Posts: 6792
Ayn, jobbade på detta svar när du skrev ditt senaste...
Tack för återkoppling, uppskattas.
Bra att ni överväger alternativ till radering av hela inlägg.

När det gäller "Hans_Juergen" såg jag bara ett inlägg där han påstog att forumdeltagarna inte visste skillnad på Tune Dem o Tune Method. Ingen svarade (bra gjort alla!!)... uppenbarligen för att de förstod att det endast var en provokation.
Jag kanske har missat en massa inlägg från "Hans_Juergen" men jag tycker det är betydligt värre med "LP_tolv" som uppenbarligen hade en agenda genom att avsiktligt vilseleda. Redan hans första inlägg (det ej avslutade LP12 inköpet) osade påhitt. Och redan inlägg nummer tre visade det tydligt. Och nej, jag fick inget PM vilket tyvärr var väntat. :wink:


Top
   
PostPosted: Mon Sep 03, 2012 12:57 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 18, 2003 19:51
Posts: 2745
Location: Örnsköldsvik
sportbilsentusiasten wrote:
Har ni övervägt min alternativa policy? Dvs börja med att redigera bort ORD som är stötande. Och endast i undagtagsfall radera hela inlägg.
Jag förstår vad du är ute efter och vi kan absolut tänka så i första läget framöver.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited