selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Thu Mar 28, 2024 21:10

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
PostPosted: Wed Feb 17, 2010 18:17 
Site Admin
Site Admin

Joined: Tue Oct 14, 2003 23:14
Posts: 2784
Location: Uppsala
Hittills har det varit mycket just för att det skulle innebära att vi behöver sitta och kolla om de som annonserar icke-Linn-grejer har skrivit tillräckligt många inlägg, annars ska annonsen bort osv. Mer administration. Det är enklare att hålla det som i nuläget. Det finns ju gott om annons-sajter för icke-Linn-prylar...


Top
   
PostPosted: Thu Feb 18, 2010 08:19 
Avancerad medlem
Avancerad medlem
User avatar

Joined: Fri Sep 12, 2008 20:59
Posts: 414
Location: Östersund
Ayn wrote:
Hittills har det varit mycket just för att det skulle innebära att vi behöver sitta och kolla om de som annonserar icke-Linn-grejer har skrivit tillräckligt många inlägg, annars ska annonsen bort osv. Mer administration. Det är enklare att hålla det som i nuläget. Det finns ju gott om annons-sajter för icke-Linn-prylar...
Ok då förstår jag, jag hade tolkat denna tråd som att det hade blivit ändring på det.

_________________
Tune dem™är vetenskap.
Sneaky MDS | Komponent 104 | Grado SR125 |
HiFi Butiken slutar sälja Linn - Linnisten.se


Top
   
PostPosted: Sat Sep 03, 2011 19:56 
Moderator
Moderator

Joined: Tue Feb 08, 2005 18:28
Posts: 1723
Location: Stockholm
Det kanske är läge att aktualisera den här trådens frågeställning. Tycker ni vi ska ha en avdelning "Säljes/Köpes: Övriga tillverkare"?


Top
   
PostPosted: Sat Sep 03, 2011 20:07 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jul 14, 2005 21:05
Posts: 766
Location: Göteborg
För min del är det OK att göra en ny "Köpes/Säljes" med beteckningen "Övrigt", men innan dess är det viktigt - liksom i andra frågor - att reglerna följs.

/mvh

_________________
Inget är självklart


Top
   
PostPosted: Sat Sep 03, 2011 20:35 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Tue Feb 07, 2006 21:56
Posts: 840
Location: Luleå
Vi har sedan länge tillåtit annonser för en del andra tillverkare, tex Quadraspire och Lejonklou. SJälv ser jag inget problem att det, som nu, av och till dyker upp en annons från andra tillverkare så länge de, som nu, utgör en så liten del av de totala antalet annonser. Blir det fler kanske man får ta en till funderare?

Iofs kan jag inte se något egentligt problem med att redan nu skapa ett eget sub-forum för detta, i stil med det vi har för musik.


Top
   
PostPosted: Sat Sep 03, 2011 20:43 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem
User avatar

Joined: Fri Feb 20, 2009 22:07
Posts: 559
Location: Göteborg
Ja, varför inte skapa det nu på en gång, så är saken biff? :)


Top
   
PostPosted: Sat Sep 03, 2011 21:59 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Tue Feb 07, 2006 21:56
Posts: 840
Location: Luleå
Även om vi skapar ett sådan tycker jag att vi ska vara restriktiva med vilka annonser som läggs ut där. Jag tror ingen är bekänt av att en sådan sektion får svälla på ett Linnforum. Ungefär den omfattning vi har idag känns lagom, dvs produkter i första hand kompletterar Linns sortiment, så som hyllor och nätverksprodukter, eller också produkter som står sig väl mot Linns produkter, tex Lejonklou och delar av Naims sortiment. Naturligtvis är den andra kategorin svårare att ge en exakt definition av men hittills har det inte varit något problem och blir det ett problem så har vi numera ytterligare en moderator som kan hjälpa till att styra upp det.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited