selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Fri Mar 29, 2024 01:54

All times are UTC+02:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: Sat Mar 18, 2017 01:42 
Avancerad medlem
Avancerad medlem

Joined: Fri Dec 23, 2011 02:49
Posts: 377
Light Head wrote:
Jaja,, intressant att läsa när någon inte ger sig? Knappast!


Nu, riktat till Fondant First,, vad är du bäst på? Min känsla är att du är bäst på att leverera användbar fakta och resonemang kring Linn-relaterade saker. Iom ditt, i min förutfattade mening, genuina intresse för Linn och hifi,, detaljer och liknande, så besitter du kunskap! Ett snällt och vänligt tips från mig. Lägg ALL fokus på det, släpp allt annat! Bättre för dig, bättre för mig. Ditt val, enkelt och okomplicerat om du vill!

Så,, återgå till att excellera eller vad du nu känner i vettiga saker kring Linn. Ok?
Måste faktiskt fråga hur gammal du är,din argumentationsteknik känns märklig,du gränsar hela tiden på randen till oförskämdhet.
Frågan är seriöst ställd och inte menad att vara oförskämd,känner igen hur min son skrev då han var 18-22år,nu är han 26.Menar,då ursäktas formuleringen lite.

Jag svarade dig på ditt inlägg AGERA-REAGERA som var riktat till mig......har du problem med det så är det enbart ditt problem,håll det för dig själv.Eller har du problem med folk som är pålästa och kan ge svar på tal.

Ang min ev kompetens,den tänker jag inte ens diskutera med dig ;-),annat än att säga att jag är nog rätt känd i Hifi-Sverige......oavsett sk Hifimärke.

Ett råd till dig,SLUTA ge råd.......OK...........för att använda din avslutsteknik.

Nu avslutar jag denna redan alltför långa dialogen med dig,den leder definitivt ingenstans.

Ps:Hoppas att du var tacksam för mina råd/tips som gjorde att du fick igång din Karik.Ds.

_________________
Source first, Foundation first.....depends on each other Image = Stampa Takten Image


Top
   
 
PostPosted: Sat Mar 18, 2017 07:27 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 18, 2003 19:51
Posts: 2745
Location: Örnsköldsvik
Vi låser tråden en stund då en del innehåll kan behöva rensas.



Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited