selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Thu Mar 28, 2024 22:39

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 272 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 19
Author Message
PostPosted: Thu Aug 20, 2015 21:15 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Mon Aug 15, 2005 23:12
Posts: 2166
Location: Boden
Keltikarna är kvar, lk280/spark är de steg isobarik ska drivas med, vad som är bättre eller sämre kommer jag medela längre fram, att keltikarna är bättre än isobarik är nog inget tvivel om, men därimot så tror jag av det jag hört så har isobarik mera spelglädje

Sen har jag länge viljat testa naim, det går tyvärr inte med keltik, så det är också en stor anledning till isobarik köp

_________________
källa:LP12,Keel,Ekos 2, Lingo 1/Troika
SneakyDS
Försteg:Kairn
Slutsteg:280 spark ett gäng
Högtalare:Tukan,isobarik,kaber,unik,keltik,


Top
   
PostPosted: Thu Aug 20, 2015 22:39 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Mon Mar 20, 2006 04:41
Posts: 1208
Här har det varit fullt upp(och är så ännu) med oändligt husprojekt :)
Ska inte blanda mig i tråden, vill bara flika in,att jag nog har en känsla för vad Mats noterat. Här säljs inget i onödan och Keltik bor i mitt sovrum kartongifierade. Isosarna är på foder hos sagda trådägare och undertecknad behöver snart isobarik abstinensbehandlas.

Ju mer man läser in sig på de mer lyckade Linn bitarna,desto mer inser man att just dessa bitar/lösningar föga är utvecklade av sagda företag. Plagiat,matchning och marknadsföring är nog vad Linn främst varit duktiga på. Som konsument så spelar det mig liten roll,dock så ställer jag mig frågade om det verkligen blivit "bättre på allt" och "riktiga öronöppnare"

Klart det är bra om jag har lättare att ta till mig ny musik,men om jag inte berörs så spelar det ändå liten roll. Sist jag fick äran att skruva i Pekkas tolva blev det tillsammans med LK1/LK2. Minns att jag blev så blown away här hemma att jag skyndsamt körde iväg till Luleå för bakluckeöverlämnande på Biltemas parkering. Osunt beroendeframkallande..
Testade kombon Klout/Kairn i samma veva och fann intressanta skillnader.

Hur som helst så är det inget förvånansvärt i att killen hittar vad han gillar. Bara glädjas för hans skull!

_________________
Tung Old School Linnist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 272 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 19

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited