selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sat Apr 20, 2024 01:54

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Julhälsning!
PostPosted: Mon Dec 22, 2003 23:06 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 11, 2003 18:36
Posts: 219
Location: Lundabo
Jag tar mig friheten att tala för övriga moderatorer nedan:

Från oss alla till Er alla så önskar vi moderatorer Er medlemmar en RIKTIGT GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!

Om någon av Er andra moderatorer har något att tillägga så går det bra i den här tråden, men här kommer några ord ifrån mig i alla fall:

Jag startade detta forum i ren ilska och besvikelse måste jag erkänna. (Tänker inte gå närmare in på detta dock då stridsyxan är nedgrävd för länge sen) Saknaden efter det vi hade var stor och jag ville inget annat än att komma igång så fort som möjligt. Faktiskt.se hann dock före men efter samtal med dess "styrelse", som för övrigt var/är mycket sympatiska, så startade jag detta forum i alla fall.
Hepcat blev förste moderator och efterföljdes av Fredde och nu senast, Sony.
Vi har en angenäm uppgift, nämligen att styra över dom trevligaste hifianvändarna på internet, och jobbet är tämligen enkelt ;) ;)

Snart går vi in i ett nytt år som för min egen del innebär en flytt till Jönköping och Hälsohögskolan. För forumet innebär det nya året ingenting speciellt vad jag vet. Jag hoppas på fler medlemmar och att Ni köper många trevliga prylar som Ni recenserar och fotograferar :) :)

God Jul och Gott Nytt År på Er åter igen!!!

// Eder naso

_________________
"Det enda sättet att över vinna en frestelse, är att ge efter för den" - Oscar Wilde
"Det må väl hända, men det är jävligt trist att vänta tills man har råd att ge efter." - nasoferm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 23, 2003 23:51 
Site Admin
Site Admin

Joined: Tue Oct 14, 2003 23:14
Posts: 2784
Location: Uppsala
Goood juuul! Hoppas ni får det bra allihopa - själv jobbar jag över jul, får se om det blir lite medel över till roliga uppgraderingar sen :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 28, 2003 00:09 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Tue Nov 11, 2003 00:31
Posts: 754
Location: Luleå
Alla satt tillbaka lutade i sofforna och lyssnade på musik hela julen.. ingen som har hunnit med att svara på den här tråden.

Julen är väl smått förbi. Jobbar för tillfället ihop lite extra dollars och har jag tur så åker förstärkaren inom kort. Innebär att jag kanske har råd till ett par nya högtalare (nästan så man kan börja planera :D )

Fast det lockar att beställa lite ny musik också. Var en hel månad sen jag gjorde förra beställningen (känns så iaf).


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited